Tuesday, November 20, 2007

Google Earth kaarten.

Even wat geprobeerd en het lukt (helemaal trots op mezelf!! :-))

Hier komen wat Google Earth kaarten ter verduidelijking (hoop ik) van mijn eerdere praatje vandaag.


The Cape Peninsula, het Kaaps schiereiland (oftewel wormvormig aanhangsel:-)

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Inzoemen en dan zie Kaapstad op de 'kop' van het schiereiland liggen.

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

180 graden draaien en nu zie je dus het schiereiland op zijn kop met Kaapstad voor aan om de Tafelberg heen gewikkeld. Ik heb er ook een beetje reliëf ingegooid (en het trema ¨ teken gevonden, dank aan Mirella & Jeroen).
De gele prikkers heb ik er voor jullie ingezet.
SD 1 = StadsDeel 1 (net helemaal rechts van de kaart gevallen zie ik nu, maar don't worry, wij zijn nìet "van de kaart":-)
SD 2 = StadsDeel 2
en zo zie je ook nog SD 3 en SD 4.

"Het julle het nu eindlik begrijp?" :-))

1 comment:

dick said...

ek verstaan jou goe,baie dankie voor uitleg
Dick
je bent wle lekker druk in de weer zo met je blog ,werkt verslavend om effe te kijken ,en leuk voor je dat er mensen zijn die je intressante verhalen lezen.