Wednesday, November 14, 2007

Naschrift

Naschrift, onder het genot van al heerlijk geurende nasi uit de keuken...

***Wat u niet ziet maar ik wel weet is dat de vorige post (Zoektocht naar Evita) gemaakt is op 2 computers. De tekst op m'n Mac maar omdat ik het (ongebruiksvriendelijke?) fotoprogramma daar nog niet onder de knie heb, is de foto met de andere laptop geplaatst (met good old Windows). En terwijl Rick via zijn computer die foto op de blog zette, brandde er een pan met sate saus aan....

Beide computers kunnen echter niet de filmpjes van mijn camera afspelen dus bewegende beelden kan ik jullie nog even niet bieden. Ik denk dat ik daarvoor eerst de software van mijn Olympus camera moet downloaden of zo. Gaan we mee aan de slag. En met de Mac manual trouwens ook ;-)

***Speciaal dankwoord aan mijn moeder. Ze is vandaag toegetreden (opnieuw toegetreden moet ik zeggen) tot de "Orde van de emailende moeders". Toen ik nog in Kaapstad woonde heeft ze ooit een computer starterscursus gedaan om me te kunnen emailen (onder het toeziend oog van mijn vader). Na mijn terugkeer in Nederland is ze het allemaal weer snel vergeten. Maar nu dus toch weer opgepakt. Vandaag haar 1ste email weer ontvangen. Way to go mam! :-)

*** Vanmiddag in bed tijdens m'n dutje speelde nog even de Evita productie door mijn hoofd. De veranda is natuurlijk ideaal voor be balkonscene. En de trap is een echte Evita trap.
Trouwens het mag ook een Evert zijn hoor. Mannelijke nurses worden aangemoedigd om mee te solliciteren. :-))
Heb jij nog verdere suggesties, dan hoor ik ze graag.

1 comment:

dick said...

Hoi roland ,leuk je wel en wee mee te kunnen lezen ,zo weet ik ook wat Rick allemaal uitspookt.
en wat het weer doet bij jullie ,
je zit echt in een mooi en verzorgd huis ,en idd heeft Rick het hele huis aan gepast aan jou rolstoel ,op de zolder na...
ook wel een lekker idee dat je een paar maanden kan blijven en de kerst daar kan vieren ,dat is 1 van mijn wensen, hier vluchten voor die verplichte opgefokte dagen ,tjee wat heb ik daar een hekel aan.
ik zal je blog bij houden en lezen als je dat goedvindt,zo leer ik je al een beetje kennen ,voor als wij komen.
maak veel plezier daar en bovenal geniet..
groeten Jasper en Dick,en geef een drukkie(afrikaanse zoen,knuffel) aan Rick