Sunday, December 09, 2007

Vergeten...

De nursery verkoop ook kerstspullen bleek uit de 'kitschen' gouden klokken (voor op de buitendeur) en de gouden ballen (voor in de druif) waar Rick & Bert ook mee terug kwamen. Verder 2 sterren (voor het raam) en kerststrikken voor aan mijn stoel?? (hoezo impulsieve aankopen!;-) Maar wel leuk passend bij mijn 'arbeid' van vanochtend want ik had tijdens hun afwezigheid Mariah gedownload en kon haar nu meteen "All i want for Xmas" laten zingen. Had ik natuurlijk al gedaan dus dat was de 2de keer deze morgen. (3de keer volgt ook nog wel;-) Ze staat overigens op 6 in de iTunes top 10 'algemeen' en op 1 in de 'kerst' top tiet, eh tien!! :-)) Niet alleen bij mij geliefd dus... Volgende week een kerstboom beloofd Rick. Leuk! Toch een beetje kerstsfeer.

1 comment:

Anonymous said...

Wij hebben de kerstboom ook weer staan gezellie hoor!
Is die knul niet ver verwant met mijn moeder?die jatte ook overal stekkies

kus Lilian