Tuesday, March 18, 2008

Dag Mart

Lieve allemaal,

Dinsdag al weer, de tijd vliegt. En wat heb ik sinds ik vrijdag heb bijgepraat gedaan? Héél weinig eigenlijk. Het hele weekend besteed (vergooid?) aan een simpel spelletje 'bubble-shooter' genaamd. Rick begon via de blog van Jasper en Dick (thanks guys ;-) en daarna was ik ook verkocht. Zaterdag tot kwart over 1 's nachts en ook de héle zondag! Zonde van mijn nu kostbare tijd natuurlijk. Straks in koud en nat Amsterdam kan ik het nog lang genoeg spelen dus hier doe ik het niet meer (mijn topscore is voorlopig toch nog niet in gevaar).

Maandag was een 'off-day' en was ook de dag van vertrek voor Mart. Op zondag heeft ie nog mooi even m'n nagels geknipt. Daarmee moet ik het nu wel redden tot ik weer in A'dam ben. Tot slot kookte Mart nog 1x zijn heerlijke Thaise curry voor ons. Bij de eerste hap schieten spontaan de tranen in mijn ogen, zó erg vind ik het dat Mart weg gaat... nee hoor geintje! :-) Het blijkt dat ik zo'n beetje 3/4 van de mee gesneden rode hete peper op mijn bord heb en uh... dat is dus een beetje heet, vandaar die tranen.
Mart, bedankt voor je aanwezigheid, je muziek, het nagels knippen en ik zie je weer in A'dam. En voor vandaag "Happy 30th birthday"!

De één gaat en anderen komen. Annemarie en Simone zijn vanochtend geland, samen met de moeder van René en een broer van Annemarie. Dat betekent volgens mij dat mijn ouders nu oppassen (op de kat) in Haarlem?
-Hier buiten wordt een pergola gebouwd over het zwembad en achter bij de keuken.
-Rick gaat morgen op stap met Jasper en Dick, naar Hermanus.
-En ik, zei de gek, blijf thuis met de fam. Vermeirsen al gaan we ook even spullen voor hun tuin kopen.

Daarover een andere keer meer want m'n vingers willen niet meer.

Doei,
Roland
xx

4 comments:

Anonymous said...

hoi, Roland,nee wij zitten niet in Haarlem, hèèl jammer, maar wij hebben een druk programma de maand maart, dus hebben wij hun beloofd dat wij in in de zomer in die nodig wel komen oppassen,wij wensen jou nog een goede tijd toe in Cape Town, doe de fam,Vermeirsen de groeten van ons, en tot mails, vèèl liefs van moeders

Anonymous said...

Hoi Roland,
Wil je tegen Rick zeggen dat hij de groeten moet doen aan hermanus, zijn er al walvissen daar ??
Jeetje je gooit je hele leven weg aan een of ander dom spelletje ;-))
Ik snap het het werkt vreselijk verslavend.
Dikke Kus Lilian

Anonymous said...

Hoi Roland,hier weer even Vierakker, ben nu zo n beetje uit gebibberd,wat heb ik het koud gehad dus er staat je wat te wachten,geniet nog maar van de zon,kun je straks weer genieten van al de lieve mensen die op je wachten,heb je bloc even helemaal bij gelezen heel veel sterkte en liefs van Taubie

Anonymous said...

Hey Roland, het is lente en ik kijk uit het raam van jouw appartement en kan de toren van de Rai niet eens meer zien. Het sneeuwt als een gek. Mijn auto op de invalidenplek wordt al aardig wit. Dus neem wat zon mee alsjeblieft. Liefs Jan.