Tuesday, March 25, 2008

Tranen rollen

Zarah is heel 'apatisch' vanmorgen, beweegt liever niet en heeft in de nacht gespuugd. Iets verkeerd gegeten misschien? Rick brengt haar naar de dierenarts waar ze moet blijven... half 5 vanmiddag ophalen.
-------------------
Zojuist komt Rick binnen met Zarah op z'n arm. Gelukkig denk ik, niets aan de hand. Maar hij is nog niet binnen of hij barst in snikken uit.
Zarah heeft een gezwel in haar buik, groter dan een golfbal, kleiner dan een tennisbal. Maar heel groot dus voor zo'n kleine hond. Morgen moet ze in de scan (ipv foto's) en dan weet de arts meer maar er is grote kans dat ze dan meteen geopereerd moet worden. Dat het iets ernstigs is, daar moeten we rekening mee houden.....

Tranen rollen...

9 comments:

Anonymous said...

Mannen, heel veel sterkte! En Zarah, een hele grote knuffel. Laten we hopen dat alles met een sisser afloopt!
Hug Tom

Anonymous said...

Heel heel veel sterkte we zullen samen hopen dat het allemaal mee mag vallen dikke kus
LIlian

Anonymous said...

Lieve jongens,

Wat jammer dat dat nu net moet gebeuren zo vlak voor Roland's vertrek, maar misschien ook beter nĂș, kunnen jullie elkaar nog wat troost bieden.
We wensen jullie veel sterkte en hopen op een goede afloop.
Een knuffel van ons ook voor Saartje.

Pa en Ma Jolink

Anonymous said...

Tja, en bij dit soort berichten houd ik het zelfs binnenshuis niet meer droog. Sterkte!!!! xx David

Anonymous said...

Dag Lieve schattebout,

Ik mis je jongen en wens je veel sterkte voor Zarah. Ben het koude gedoe in nederland helemaal beu maar het is wel noodzakelijk dat ik hier weer het een en ander op touw moet zetten en moet regelen.

Erg lief je blog en birthdaywishes, doet me goed... kus schat en tot in amsterdam maar weer.

Martje

Anonymous said...

Roland en Rick,
Heel veel sterkte met alles rondom Zarah. Heel naar dat dit nu moet gebeuren; samen sta je er sterker voor. Op afstand zou het ook heel naar zijn Roland. Nogmaals: sterkte en we denken aan jullie!
Groeten van Bram en Coby.

Anonymous said...

Lieve Rick en Roland
Ik wens jullie beiden heel veel sterkte toe met Zarah. Ik hoop dat het haar goed gaat. Sterkte! Sonja

Anonymous said...

Hallo jongens,
sterkte met Zarah. Ik hoop dat het net zo snel weg is als de sneeuw hier. Woefjes, Jan.

Unknown said...

Ach wat zielig!
Sterkte en een dikke knuffel uit Texas!

gerald x