Sunday, April 27, 2008

Weekend

Lieve allemaal,

Een lekker weekend. Ma is blijven slapen en het doet me deugd te kunnen zeggen dat het met haar 'hulp verlening' steeds beter gaat. Da's prettig, we raken wat meer op elkaar ingespeeld. Gisteren samen genoten van een lange, zonnige wandeling. Waar anders dan langs de Amstel ;-)) Nu ook de eerste jonge eenden gezien en tevens fazant en ooievaars op nest. En ja, dit is Amsterdam!
Drie uur onderweg geweest en halverwege op een terrasje op het water gezeten. Heerlijk was het.

Vandaag, zondag, rustig aan. Gemaild met oud-klasgenoten en... we komen binnenkort bij elkaar! Hier in Amsterdam maar nog even zonder de 8 kinderen die er nu in totaal ook zijn. Goed idee dat laatste ;-) Marja, Lies, Monique, Suzanne, Kees en André, ik kijk er naar uit elkaar weer te zien na zo'n lange tijd.

Vrijdag m'n nieuwe elektrische kantelrolstoel gekregen. Hij is mooi en luxe maar ook wat groter en lomper dan mijn huidige stoel. Hij beperkt me binnenshuis in mijn bewegingsvrijheid en daardoor voel ik me 'meer gehandicapt' als ik er in zit. Voorlopig gebruik ik hem dan ook als luie televisie stoel omdat ie lekker achterover kantelen kan. Mijn luie bank, daar kom ik alleen niet meer op of af, vandaar.

Vakantie tijd voor velen nu. Dat soort dingen gaat zonder kinderen of baan eigenlijk helemaal langs je heen. Maar nu hoor ik toch links en rechts om me heen van mensen die vakantie hebben of op vakantie gaan. Even had ik zoiets van 'en ik dan?' maar wat lul ik nou? Ik heb er net 5 maanden vakantie opzitten!

Roland
xx

3 comments:

Anonymous said...

Hoi Roland,
Fijn dat je toch weer kan genieten van alles en iedereen om je heen.
En inderdaad lekker weer nee voor ons geen vakantie maar " gewoon " werken hoor!
Vandaag in de tuin ben potverdorie zelfs verbrand!#$%^&weer, zal blij zijn als het weer regent hahah nee hoor.
Kus Lilian

Gini said...

Vakantie idd. Ik heb net weer gezinnen met hordes kinderen naar Curaçao gebracht, wat een drukte!!
Nu zelf genieten van 3 weken vakantie, dat betekent voor mij veel bij jou zijn en leren voor mijn jaarlijkse flight safety examen. Tot vanavond, xxx.

dick said...

Hey Roland ,fijn voor je dat je een datum weet voor je peg-sonde,jammer voor mij ,ik had me verheugd om je lekker te verwennen dinsdag ,je moet het maar tegoed houden .(ik kijk er naar uit)
anders komen we binnenkort weer effe aan,we willen je weer even zien.
veel sterkte maandag en de dagen erna..
een knuffel van ons en geniet maar van koninginnedag..
Jasper en Dick