Monday, November 24, 2008

Mijn nieuwe stem!

Lieve allemaal,

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kan weer praten! Mag ik jullie allemaal even voorstellen aan 'mijn nieuwe stem'. Beluister hem op onderstaande link:

http://www.assistiveware.com/ivoxsamples.php?voice=Max_iVox_HQ

Klinkt goed hè? Nu kan ik dus weer iets zeggen zonder dat iemand anders iets in hoeft te typen. Ik typ het zelf op mijn laptop en die spreekt het dan met deze stem uit. Let wel, mijn typ snelheid is laag dus het praten gaat ook niet vlot. Hele gesprekken zal ik er dus niet ineens mee gaan voeren maar af en toe een rake of gevatte opmerking maken kan nu weer wel. En dat zorgde gisteren meteen al voor de nodige lach salvo's. Zo was Rick bijvoorbeeld bezig wat nieuwe lampen op te hangen en klonk er tussen het boren door ineens mijn “Kappen met die herrie! ” en toen hij klaar was klonk er een “Goed gedaan jochie “. : -))

Jan Hylke verwelkomde ik met een “Hé lekker ding“ en Rick had ik weer in een deuk met mijn “Je bent ontslagen!“ (Voor de goede orde, als hij iets vergeten is zegt hij zelf heel vaak “Word ik nu ontslagen? ”, dus vandaar.)
Je bent ontslagen heb ik trouwens opgeslagen in de lijst van veel gebruikte zinnen. Die hoef ik dan alleen nog maar aan te klikken en niet elke keer helemaal opnieuw te typen. Niet dat hij zo vaak iets vergeet hoor : -))

Ha ha, ik ben weer de leukste thuis en vaak zit ik zelf al te gniffelen als ik nog aan het typen ben en er dus nog niets te horen valt. Maar dan weet je dus: daar komt er weer één! : -))

*
Heeft iemand trouwens Zarah gezien?



*
Liefs,
Roland
xx

5 comments:

Anonymous said...

hellup snap ik niet kus Lilian

Gini said...

Jaaaa!! Zo ken ik je weer. Helemaal geweldig, ik moest ook lachen bij het lezen, zorgt weer voor een hoop hilariteit. Erg leuk.
Vermaak je en tot volgende week, dan kunnen we weer 'praten' met elkaar. Kus en liefs xxx

Anonymous said...

wat een lekkere 06-stem heb je zo ,kan je er nog een bijbaantje bijnemen ook ,lekker thuis werken .
nee echt super zo ,er wordt zo wel een hobbel in de communicatie weg gestreken,voor iedereen een geweldige oplossing ,minder frustrerend voor jou ,en een stuk makkelijker voor je omgeving.
elke keer weer knap dat je dat kan vinden op je skootrekenaar..
een stevige knuffel vanuit Rotterdam ,Jasper en Dick

Anonymous said...

sexie stem hoor Rol enne vergeet de zin niet de schuifpui is dicht!!!
Ik zie je al helemaal typen en lachen voor dat je ook maar wat heb laten horen dat deed je ook al met die andere hijger natuurlijk hahaha.
Blijf lekker commentaar geven op wat Rick doet , gandeer alleen niet dat je een keer buiten de voordeur staat met je stoel !
Lekker dat die knul 2 dagen is geweest, bevalt het een beetje?

Kus en smakkerds van ons voor jullie uit een druilirig Leusden
Lilian

Anonymous said...

Hoi Roland,

Wat een geweldig nieuws! Dit moet heel belangrijk voor je zijn. Nog een suggestie voor een zin voor 'onder de knop': "wat voor 'n weer zou het nu in Nederland zijn?"

Groetjes uit een regenachtig en rillerig Tilburg

Monique, Kees & de kids