Wednesday, April 01, 2009

Weer thuis!

Lieve allemaal,


Zo, ik ben weer thuis! Ha ha 1 april hoor ik jullie al denken maar het is toch echt zo. :-))

In de kort: het blijkt dat mijn zorg te specifiek is om even 1-2-3 over te dragen aan 4 verschillende teams van verplegend personeel. Daar heb ik gewoon 2 weken voor nodig en geen 2 dagen. Rick durfde het niet aan om mij daar te laten en zelf weg te gaan.

Na een goed en duidelijk gesprek hebben we besloten om de spullen weer in te pakken en zodoende zit op de avond van 1 april weer thuis te bloggen. Echt waar! :-))

Morgen meer ....

Liefs,
Roland
xx @

4 comments:

Pa&Ma said...

lieve mensen nog an toe, wat erg,
ik sms net naar Rick om hem een goede reis te wensen en alles proberen los te laten, sms tie terug, dit gaat niet door, ik mail nog.
en nu zie ik jou blog Roland, niet te geloven.
wat moet ik nog meer zeggen,een lieve groet van je mee levende ouders,

dick said...

Hallo kanjer ,het lijkt wel een 1 april grap ja,ik had net een bericht gestuurd naar Rick om te vragen of hij je goed had afgeleverd en dat dikke boek met alle bewerkingen die bij je hoorde had overgedragen ,niets is daar dan van terecht gekomen, jammer ,voor jou en voor Rick..maar wel lief dat hij inzag dat het zo niet te doen was...
en je weer veilig mee naar huis heeft genomen..
geniet nog maar van die tijd in zuid afrika ,en troost je ,hier is het aan het zomeren ,
veel sterkte voor jullie beide ,en een dikke knuffel van ons...
XXX Jasper en Dick

Anonymous said...

Tsja, what can I (Rick) say ??.. zooo heel ontzettend erg vindt ik het niet.. jammer dan maar gaat gewoon effe niet.. als je dan de verantwoording voor iemands welzijn op je neemt (Roland in dit geval) dan houdt je die verantwoording ook als je tijdelijk de verzorging over wilt dragen.. en als je dan zeker weet dat dit niet goed zal gaan, en ook na uitgebreid overleg niet tot een andere konklusie kunt komen, moet je aktie ondernemen en de juiste beslissing nemen, en die was, hop naar huis. We gaan het op een andere manier doen en die vakantie is niet van de baan, alleen een beetje uitgesteld, we hebben een andere oplossing in ons hoofd, en of dat gaat werken, we houden iedereen op de hoogte.. maar we denken van wel.. dus er is een alternatief aan de horizon, watch this space.. we hebben er wel een makkelijkere toiletstoel aan overgehouden, met dank aan st lukes (heel lief meegekregen, niet meegenomen!) en daar stond een lazyboy, een foei lelijke stoel, waar roland lekker in kon zitten, dus die gaat hier ook komen, dus toch wat positiefs van opgestoken.. haha.. Rick

Anonymous said...

oost west,thuis best jongens....ach,jullie hebbu het geprobeerd,dan nu maar andere mogelijkheden checken.sterkte ermee.ja.zuster clivia is hard to beat!!kus van ons ,bert en nikos.xx