Thursday, August 13, 2009

HAPPY BIRTHDAY RICK

Hallo gezellig,


Het gaat goed hoor, met onze hart patiënt. Zeer goed zelfs! Ik doe mijn best om hem rustig te houden. De eerste paar dagen dat hij weer thuis was lukte dat aardig maar gisteren ging meneer de deur uit, een boodschap doen. Geen houden aan. Wel belooft dat ie rustig doet. De schrik is weg, de angst dat elk pijntje (het begin van) een nieuwe aanval is slijt snel. Nou ja, oud en wijs genoeg en morgen (vrijdag 14) ..... dan toch een jaartje er bij op zijn teller. Van harte Rick! Dat we morgen samen kunnen vieren is nu extra bijzonder en denk er aan, niet meer van die geintjes uithalen. :-))

Liefs,
Roland
xx

5 comments:

Anonymous said...

Thank you dear.. heel byzonder dat we er allebei op deze dag nog zijn ! Rick

Unknown said...

Rick, van "harte" gefeliciteerd met je verjaardag... en nog vele gezonde jaartjes.
"Hartelijke" groet,
Tom

dick said...

Hallo lieverds , voor jullie een mooie dag , en Rick... nog een keer van harte gefeliciteerd,
een dikke knuffel uit Rotterdam
Jasper en Dick

Anonymous said...

Hoi Lieverds, jullie allebei gefeliciteerd natuurlijk
Dikke smakkerd uit Leusden

Anonymous said...

Nogmaals van harte Rick, beter laat dan nooit :) Wat een verhaal zeg en wat een levenservaring rijker:) Ik zie je al liggen op die IC en dan geinen met die zustertjes.
Ik hoorde het afgelopen zondag van Bert, toen ik verkleed als non hartjes stond te verpatsen en condooms stond uit te delen op de hartjesdagen op de Zeedijk. Gelijk een kruisje geslagen natuurlijk en een onze vadertje plus weesgegroetje gebeden. Gelijk ging er ieman voor me op de knieën die wilde biechten. . .zal niet zeggen wat die heeft verteld, maar toen hij vroeg wat hij moest doen om vergiffenis te krijgen liet ik hem drie hartjes kopen. Grote hilariteitbij dse omstanders. Goeie verkoop gedaan overigens maar dat terzijde.:)

Ik wens je beterschap en maar goed dat Roland je in toom houd. . .want die heeft volgens mij meer gelijk dan jij he. . .:)

Okay jongens, ik hoop er binnenkort weer te zijn. Ben op het moment heel druk bezig met een wedstrijd van vodaphone en als ik die win dan ben ik volgend jaar weer een jaar bij juliie. . .heb alleen veel stemmen nodig, wat je kan zien op mijn wilhelmus, daar het via hyves gaat. Die werkt samen met Vodaphone foundation Nederland.

Knuffels mannen,
Wil. .

Ps, ben er hoop ik 10 oktober weer. . ff voor 5 dagen. . .:)