Wednesday, September 16, 2009

Hallo gezellig,


Het gaat prima lieve mensen,. Ik kreeg wat mails in de trend van "nog even volhouden en dan is Rick er weer". Nou, zo'n opgave is het gelukkig niet hoor. Twee prima verzorgers hier en het loopt als een trein of zal ik zeggen als een gouden koets? Gisteren natuurlijk life op bvn Prinsjesdag gekeken. Een spervuur van vragen kwam op me af van Ronald en Pamela. Over de koningin, over Maxima (Ronald fluit haar na vanuit zijn stoel :-)), zijn dat auto's? Nee dat zijn koetsen en die éne daar is van goud leg ik uit. Al met al typ m'n vingers, nee, vinger suf maar leuk is het wel :-))

Minder leuk is het weer (al heb ik daar weinig last van): koud (15'C) en regen. Rick, wees maar blij dat je er niet bent en boek straks snel dat weekendje Pretoria naar Annemarie en Simone. Die hebben met 32'C iets beter winterweer dan ons hier in die Kaap! Ik vermaak me wel. Nu is het bijvoorbeeld weer tijd voor sudoku-les voor Pamela :-)) Toodeledokieeee.......

Liefs,
Roland
xx

5 comments:

Anonymous said...

Ik heb er nooit aan getwijfeld dat jij geen goede zorg van Ronald en Pam zou krijgen hoor snap niet dat mensen daar aan twijfelen;-))))
Vanochtend (emotioneel)afscheid genomen van me broertje ;-)))) vreselijk gelachen natuurlijk weer gisteren , vraag hem maar naar de fiets en de boodschappen en mijn commentaar op zijn rijgedrag hihihihihi.
Een hele dikke smakkerd van ons natuurlijk weer en a big hug and kisses voor Ronald en Pam!

Lilian

dick said...

Hallo lieve Roland,
fijn te horen dat de verzorging gewoon doorgaat ,nu Rick in Nederland is , we hebben genoten van hem , we vonden het een eer dat hij ondanks dat hij veel vrienden heeft , hier in NL , dat hij ons vereerde met een bezoek, ik heb een lekkere stamppot gemaakt voor hem , zodat hij weer een ouderwets Nederlands gerecht kon eten , nou dat lustte hij wel , het ging er in als ...
daarna heerlijk relaxt zitten (lees liggen) kletsen op de bank ..
Dinsdag zijn we naar de Rotterdamse markt geweest , en heb gezorgd dat hij zijn broodje half-om kon eten , daar liep hij al twee dagen over te praten dat hij dat zo miste en daar erg veel trek in had, ik maakte hem blij als een klein kind.
kortom , het was super gezellig om hem weer te zien ...
en we waren erg blij te zien dat hij weer aardig de oude is na zijn infarct...praatjes heeft hij wel ,maar dat kon je al lezen in het relaas van zijn ambulance trip en verblijf in het ziekenhuis..
nog 4,5 weken en dan mogen we weer naar Kaapstad, we komen je snel weer bezoeken ..
sterkte nog even en dan is Rick Nightengale weer thuis..
een dikke knuffel van ons ..
van je Rotterdamse vriendjes Jasper en Dick

dick said...

ps we hebben gooise vrouwen, 3 series meegeven dus je kan je even vermaken met willemein, claire, cherl en anouk. wel beloven dat je niet te hard zult lachen!!!

dikke kus

Anonymous said...

he goser...en pam en andere roo.we hebben rick af en aan in huis in hoofddorp,erg gezellig het nu eens andersom te hebben en poes beppie gezellig bij hem op bed,heeft ie toch nog beetje sarah....we hebben tot nu toe gegeten(met renee)en vandaag haarlem,2 g-stars gescoord,na pushen van zus B en vanavond griekse kip van nikos.morgen andere gekke zusjes in de stad 4 koffie,ernst en reinier.vanavond komt mart hier ff bakkie doen in hoofddorp.je krijgt hem snel weer trug goser,maar nu genieten we nog even van hem.fijn dat het lekker loopt bij je daar.kusje .bert.

dick said...

nog meer G-stars...??, dan gaat zijn koffer niet meer dicht,
gisteren al de Bijenkorf in R'dam een paar shirts lichter gemaakt..