Friday, September 25, 2009

Hallo gezellig,


Zo daar ben ik weer. De dagen van Rick's afwezigheid overleefd :-)) zoals ik al schreef, zo erg was het niet en ik wil Pam en Ronald dan ook bij deze een groot compliment geven voor de verzorging en bedanken voor de extra uren werk.
Rick kwam met een aantal verrassingen thuis. Voor Pam een leuke 'Amsterdam'-tas, voor Ronald een 'Amsterdam'=pet en t-shirt en voor mij tulpen uit Amsterdam. Tulpenbollen wel te verstaan. Ze zitten inmiddels in een pot onder de grond en nu is het afwachten ....
Een andere verrassing was dat hij niet meer rookte. Sinds zijn hartaanval was hij al veel minder gaan roken maar echt stoppen was nog niet gelukt. Nu dus wel. Knap hoor.
Nog een verrassing was een hele stapel dvd's. Dank aan Jasper & Dick. Momenteel zijn we met serie 2 van Gooische Vrouwen bezig. Heel leuk en aangezien Rick vroeger een winkel had in Laren zit er veel herkenning in voor ons, van bekende plekjes tot de 'koude kak'. :-))

En zo is het al weer bijna eind September! Pa en Ma, jullie kunnen weer een jaartje bijtellen op de 'huwelijksteller'. Proficiat. Dat dat geen vanzelfsprekendheid is weten we nu wel. Ik hoop dat jullie nog lang samen mogen zijn.

Voor iedereen: prettig weekend.

Liefs,
Roland
xx

3 comments:

dick said...

leuk dat je het leuk vindt ..haha lachen toch..
we vinden het straks ook leuk om met jullie een afleveringetje te kijken , om even in de sfeer te komen , dan doet Rick Clair na, en ik... vul maar in enz..
als je nog een wens hebt voor een leuke nederlandstalige serie ..give a call..dan nemen we wel wat mee voor je,
nog maar drie weken , en dan mogen we weer , we kijken er naar uit om je weer te zien ..
hopen dat we de zomer een beetje kunnen verlengen met 5 weken..
een dikke knuffel van ons
Jasper en Dick

Pa en Ma said...

Hoi Roland,

Fijn dat Rick weer thuis is zonder rook (hou vol!) en geweldig te lezen Pam en Ronald het zo goed gedaan hebben.
Geniet van de DVD's en dat je daarnaast nog aan 29/9 denkt typeert toch wel je sociale karakter, dank je lieve jongen voor je aandacht.
Pa en Ma

Anonymous said...

Hoi vriend, Goed om je blogs weer te lezen nu ik er ff tijd voor heb, tussen de drukte door. Was druk bezig met de hyves vodafone wedstrijd en heb de stemming gewonnen. Nu nog de final, een sollicitatie, waarvoor ik een projectplan moest schrijven. Wanneer ik me daar goed doorheen praat, dan heb ik de kans om een jaar betaald ontwikkelingswerk te gaan winnen en dat houdt dus in een jaar werken aan mijn projecten in Zuid Afrika. Dus lets hope :)

Goed te lezen dat bij jullie alles goed gaat. Hoop dat ik straks die tulpen zie bloeien. :)

Felicitatie voor je ouders en voor Rick dat hij gestopt is met roken. Geweldig man :)

Groeten en knuf van Wil