Saturday, November 15, 2008

Hallo allemaal

WAUWIE!!!

Dit typ ik helemaal zelf en direct op de blog! FANTASTISCH!! :-))
Hoe?? Ik ben gaan zoeken in de Apple software site waar ik ook het woordvoorspellings programma van
heb gedownload en daar vond ik dus ook dit programma dat ik nu gebruik. Het komt er op neer
dat ik op mijn computer scherm een toetsenbord zie. Met een druk op 1 en de zelfde knop op mijn computer kan ik het scherm
toetsenbord laten scannen en zodra de juiste letter oplicht druk ik weer op mijn knop en de gekozen letter verschijnt op mijn
scherm.

Ik leg het later nog wel eens uit. vandaag naar Hermanus walvissen kijken. Altijd leuk!! Dus doei voor nu.

Liefs,
Roland
xx

5 comments:

Anonymous said...

Hey Kanjer,heerlijk man jou eigen verhaal weer te kunnen lezen ,nu kan je zelf weer je eigen emoties en verhalen opschrijven .
We wachten met spanning op je nieuwe verhalen .
Ga maar genieten van het walvisspotten,en van het aankomende mooie weer ,ik zag op mijn dashboard waar ik nog steeds de weersverwachtingen van Kaapstad heb staan ,dat het mooi weer wordt.
Een knuffel van ons ,Jasper en Dick

Gini said...

Helemaal met Jasper en Dick eens!!
Geweldig om ook weer je eigen woorden op het scherm te lezen. Ik mis je lieverd. Maar nog heel even. Zit nu in India en daarna kom ik 2x naar Kaapstad! Helemaal geweldig. Dan kun je me laten zien hoe het werkt. Dikke kus en heel veel liefs.

Anonymous said...

ha die Roland,
wat een uitvinding, ze bedenken steeds wat anders, fijn dat er zo veel mensen met je mee denken, om het voor jou weer mogelijk te maken om te communiceren, met ons allemaal,verder zo goed mogelijk genieten van wat nog kan.
liefs en een knuffel voor Zarah.
Pa&Ma.

Anonymous said...

He Roland

Ben blij al je belevenissen te lezen maaaar helemaal als je weer zelf lekker aan het vogelen bent.Geniet lekker je hebt al ff nix van me gehoord en daar ga ik je ook niet mee vermoeien maaaar alles zal recht kommen..... Eerdaags eindelijk nieuwe werkgever en dan dus nieuw gsm nr . ik hou je op de hoogte "heul veul liefs"

En ga zo door

liefs

Sophiexxx

Anonymous said...

Hey Rol,
Goed om van je te " horen" knullie.
Mooi inderdaad dat je zelf je bedenksels op papier kan zetten , we wachten met spanning af.
is dat het ding dat Annemarie had meegenomen??
Dikke kus voor jezelf en me broertje
Lilian