Sunday, November 23, 2008

Sunny Sunday

Lieve allemaal,

Sneeuw in Nederland lees ik vandaag. Hier in die Kaap schijnt mooi de zon. Beetje lichte sluier bewolking en dat maakt het heerlijk weer. Niet te warm, niet te koud. Rick & Bert zijn buiten bezig. Rick met zwembad en vijver. Bert is in de tuin bezig, hoe kan het ook anders : -). De stekjes van vorig jaar zijn uitgegroeid tot grote planten en ipv aanplanten moet hij dit keer flink snoeien. Bert woont weer hier naast en blijft nog tot begin januari.

Even een update van wie er komen en gaan:
René & Annemarie zijn weer vertrokken en komen midden februari weer. Dan ook met Simone die dit keer niet mee kon wegens school.
Zo juist was Jan Hylke hier. Hij heeft samen met 2 zussen en zwagers een rondreis gemaakt. Nu eindigen ze met een week Kaapstad en huren huis van René & Annemarie.
Op dit moment hangt Gini in de lucht. Vanavond landt ze en is ze een paar dagen hier. En later deze week zit ook Alexander weer op een KLM vlucht hier naar toe.

Heel veel komen en gaan dus. Sorry voor de blog lezers al deze namen niets zeggen maar het geeft een idee van het wel en wee hier in huisje Weltevree.

Met mij gaat ie wel lekker de laatste tijd. Wat last gehad van de peg-sonde een tijdje terug. Pijnlijk en ontstoken was het. Dokter er bij gehad en nu, met pijnstillers ontstekingsremmers, is de boel weer rustig. Ik slaap ook opvallend goed op dat spul dus ik slik nog lekker door : -)
M'n brace (nekkraag) heb ik nu hele dag om. Zonder gaat niet meer. Ach, 't went.
En zo beginnen we weer aan een nieuwe week.

Liefs,
Roland
xx

3 comments:

Anonymous said...

hai jonge met moeders,zonet je blog gelezen, en weten wij hoe het bij jullie is,rustig door gaan zo lang het kan.ik ben echt trots op mijn kinderen, zo als jullie in het leven staan,(zitten.
doe Gini de groetjes van ons beiden
en voor jou en de rest een dikke knuffel, dag tot mails moeders

Anonymous said...

Hoi Rollie,
goed om weer wat te lezen over jullie belevenissen daar in Kaapstad uit het koude Leusden.
Wat leuk dan Gini ook weer onderweg is en er waarschijnlijk al is, misschien kan ze Rick wat uit handen nemen kan hij ook even blond uit zijn ogen kijken,en mischien wel een daggie naar het strand gaan ofzo zonder de verzorging te hoeven te doen, want al dat bezoek brengt natuurlijk ook de nodige drukte met zich mee voor jou en vooral voor Rick natuurlijk.Ik kan niet anders zeggen dat ik trots op me broertje ben hoe hij het allemaal doet voor jou en trots op jou dat je het nog allemaal zo ziet zitten.
Ik moet zeggen dat filmje van Youtube van die vrouw werd ik niet vrolijk van zoals ze er bij lag als dat nog alles is??
Maar mooi dat er zo een systeem is en dat je je gedachten kan uiten natuurlijk.
Een dikke kus voor jullie beide en Bert de groetjes van me .
Hier gaat het redelijk met Pa niet helemaal zoals het normaal gaat maar goed .
Lilian

Anonymous said...

goede morgen jongens.Wat goed om te lezen dat je weer op de bloc bent,is dit net zo iets als het woorde boek op de tel?
We blijven natuurlijk jullie volgen,en het is goed om te horen hoe het gaat.Gezellig dat Gini er weer is.Bij je pap en mam ben ik weer op comp les gewwst want ik wist niet meer hoe het moest ja ook een dagje ouder.Van uit een besneeuwt(wel heel mooi) vierakker groeten we jullie geniet van alles en tot lezens Taubie