Tuesday, March 09, 2010




In Memoriam, Roland Jolink.

1966 - 2010




Met een groot gevoel van verdriet, maar met blijdschap voor Roland, moet ik jullie helaas mededelen dat vanmorgen,
9 maart 2010
Roland's geest eindelijk zijn lichaam heeft overwonnen......


Hij is aan de grote reis begonnen, op zijn eigen moment, en ergens onderweg zullen wij hem allemaal weer tegenkomen.
Hij heeft mij beloofd, dat hij me daar ooit zal verwelkomen, en dat vervuld mij met vreugde !

Tot dan blijven de geweldige herinneringen, waarvoor ik hem intens dankbaar ben.


Hij is en was een geweldig mooi mens en het is een voorrecht om hem in mijn leven te hebben gehad, en daar is hij nog steeds.

Goede reis lieve jongen, je bent eindelijk vrij, en voor altijd bij mij.

We will celebrate his life !!!!

Rick,
Gini, family and friends



It is with an enormous sense of grief, but with joy for Roland, to have to say that this morning,
9 march 2010,
Rolands spirit has been released from his body.

He has finally won the battle.


He has started his big journey on his own time and moment, and somewhere along the way we will all meet again, which fills me with happiness.

Until then the wonderful memories remain, for which i will be eternally grateful.


He was and is an amazingly beautiful person and it is a privilige to have had him in my life, where he will remain.

Have a great journey my dearest sweetest friend, you are free at last, and forever in my heart..

We will celebrate his life

Rick, Gini,
family and Friends




17 comments:

dick said...

Wij condoleren jullie van harte met het verlies van jullie vriend, broer en zoon ..
er zal een enorme leegte achterblijven , maar ook vele mooie herinneringen , wij zijn blij dat we hem hebben mogen leren kennen als een lief en warm en zeer intelligente vriend.
we wensen jullie veel sterkte in de komende tijd
Jasper en Dick

Anonymous said...

Lieve Rick, familie en vrienden,

Wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Ook al was het waarschijnlijk klaar voor Roland het blijft toch heel zwaar om zo'n lieve, mooie jongen te moeten verliezen. Nogmaals heel veel kracht toegewenst.

Liefs Nicolette

Anonymous said...

Lieve Rick, familie en vrienden,

Ik leef oprecht met jullie mee en ik ben blij dat ik Roland ontmoet heb.

Judith de Vries

Anonymous said...

Lieve Rick en familie,

van harte gecondoleerd met het verlies van Roland. Fijn dat ik Roland en Rick heb leren kennen. Ik zal hem missen als ik weer in Afrika kom.

Liefs en groeten Plonia.

Anonymous said...

Gecondoleerd met dit enorme verlies, heel veel sterkte toegewenst voor iedereen die hem lief had.
David Samson

John Heegers said...

Lieve Rick,

Het is lang geleden, maar ik heb het proces de laatste twee jaar gevolgd.

Dikke zoen voor je lieve zorg.

John Heegers

Anonymous said...

gecondoleerd lieve zus, gini en familie.rootje eindelijk rust!!!!wat was het een mooie tijd met zn allen,had het voor geen goud willen missen,en roland ,veel geluk en warm licht om je heen op de laatste reis van dit leven.je was een inspiratie voor heel veel speciale dingen in het leven voor mij,van de groene liefde tot hechte vriendschap en alles daartussenin.dikke kussen.bert.xxx

sophie said...

Lieve Roland, Ik zal je missen maar ben blij dat je eindelijk rust hebt. Ik wens rick rolands familie en vrienden heel veel sterkte dit enorme verlies een plaatsje te geven . Lieve roland rust zacht en au Revoir!!

Liefs

Sophie

Rick heel veel sterkte en super dank voor alles dat je voor Roland gedaan hebt!!

Gini said...

Lieve Rick, lieve Gini en familie,
Een glimlach op Roland's gezicht telkens weer op elke foto vanaf jongs af aan en tot de laatste foto. Dat viel mij op toen ik zoveel foto's van zijn familie had gezien.
"Baik perjalanan dan tetap tersenyum Sayang Roland"
Goede reis lieve Roland en blijf glimlachen. Robert

Unknown said...

Lieve Rick,
Dank voor alles wat je voor Roland hebt gedaan. Ik wens je heel veel sterkte.
Tom

Anonymous said...

Lieve Rick, Gini, Pamela, Roland,
en alle vrienden van Roland in Zuid Afrika, Wij wensen jullie morgen heel veel sterkte bij het afscheid nemen van jullie dierbare zoon, broer en vriend.
In gedachten en gebeden zijn veel mensen in Holland erbij.
Rick het was grandioos zoals jij voor Roland hebt gezorgd. HEEL VEEL DANK ervoor.Je hebt de kracht er voor gekregen!Lieve groeten en Gini een goede en veilige reis terug! Bert en Corrie

Anonymous said...

Lieve Rick, Gini, Pamela, Roland,
en alle vrienden van Roland in Zuid Afrika, Wij wensen jullie morgen heel veel sterkte bij het afscheid nemen van jullie dierbare zoon, broer en vriend.
In gedachten en gebeden zijn veel mensen in Holland erbij.
Rick het was grandioos zoals jij voor Roland hebt gezorgd. HEEL VEEL DANK ervoor.Je hebt de kracht er voor gekregen!Lieve groeten en Gini een goede en veilige reis terug! Bert en Corrie

Gini said...

Lieve familie en vrienden. Ik wil iedereen heel hartelijk danken voor de enorme stroom lieve reacties via blog/mail/telefoon. Hartverwarmend! Het is heel erg fijn om hier in Kaapstad te zijn en de laatste dagen en uren met Roland samen te hebben beleefd. "Bedankt dat je er bent" zei Roland. Voor mij is het de normaalste zaak van de wereld, ik wil er gewoon zijn! Mijn dierbare broertje steunen en troosten, dat is alles wat ik kan en wil doen. We praten in gedachten met elkaar, het samenzijn voelt zo goed, woorden zijn niet nodig. Ik draag hem in mijn hart voor altijd bij me, waar ik ook ga, hij zal er altijd zijn. Ik heb een lieve vriend in Rick gevonden. We hebben steun en troost aan elkaar en halen herinneringen op en bekijken foto's. Als Roland ons zo ziet, dan verschijnt die mooie glimlach om zijn mond. Zo blijven we voor altijd met elkaar verbonden en zo zal ik nog vaak naar Kaapstad afreizen omdat dit ook voor mij een 2e thuis is geworden.
Dag mijn lieve broertje, ik hou van je!!!

Unknown said...

Lieve allemaal,

heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van Roland. Wij hopen dat alle mooie herinneringen over hem lang levend mogen blijven.

Gea, Edward en Wim

Sebastiaan Blijenberg-Nijhuis said...

Lieve Familie en Vrienden,

Gecondoleerd met dit grote verlies.
Mooie gedachten en herinneringen aan Roland zullen blijven voortbestaan.
We troosten ons met de gedachte dat Roland nu eindelijk "vrij" is.

Graag zouden willen weten waar en wanneer de uitvaart is.
Heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. In onze gedachten zijn wij bij jullie.

Veel liefs Rinse en Sebastiaan

Anonymous said...

Gecondoleerd met Roland. Regelmatig las ik zijn verhalen op dit blog. Verschrikkelijk triest om op zo'n jonge leeftijd aan ALS te overlijden. Ik wens familie en vrienden heel veel sterkte toe.

Met vriendelijke groeten,
Jolanda van Meerten-Wichgers.

Anonymous said...

gecondoleerd met het overlijden van Roland
de wereld is een pracht kerel armer , de hemel een engel rijker
sterkte met het evrwerken van zo een groot verlies

Richard
amsterdam
*( cuts and curls)