Tuesday, February 02, 2010

Lieve allemaal,


Op dit moment van schrijven zitten mijn ouders nog naast me op de bank. Morgenavond gaan ze al weer naar huis. Het is fijn om ze te zien al vind ik het jammer dat we niet echt kunnen praten. Daarvoor gaat mijn schrijven te langzaam en te moeilijk. Ik hoop dat ze voldoening uit dit bezoek halen. In ieder geval een weekje zon ipv nog meer sneeuw!
De afgelopen 2 weken veel tennis gekeken. Toen Rick zijn favoriet Nadal wéér geblesseerd moest opgeven vroeg ik Rick plagend of Nadal wellicht goed zou zijn in rolstoel tennis? "Bitch" was zijn antwoord. :-))
Voor meer heb ik even geen puf. Dit was al weer ruim 1 1/2 uur.

Liefs,
Roland
xx

13 comments:

Anonymous said...

Hey Roland,

Ongelooflijk dat je het toch kan opbrengen om weer een stukje te schrijven, vind het altijd fijn om iets van je te horen. Ook ik heb weer genoten van het tennis, altijd weer heerlijk om te zien. Jammer dat je ouders weer weggaan, is toch lekker om ze bij je te hebben denk ik. Hier zijn we de sneeuw inmiddels helemaal zat en verlang echt naar de lente.
Nou lieverds, hele dikke kus!
Groetjes Nicolette

dick said...

Hallo kanjer,
elk stukje lezen we met veel interesse, ook al is het elke keer wat korter aan het worden , dan lezen we het gewoon een paar keer, dan zijn we toch een beetje bij je en weten wat er dan door je hoofd gaat en wie er bij je zijn ..
Ja en lente , daar zijn we allemaal erg aan toe, de dagen worden gelukkig al weer wat langer, al is het grijs en nat, nu regent het warm water, nu maar hopen dat die rotzooi snel verdwijnt.
Afgelopen zaterdag moesten we naar Hilversum en deden er meer dan twee uur over ipv 45 minuten , en dat alleen maar door een sneeuw bui..
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit leuk vinden.
lieverd geniet nog maar even van de laatste uurtjes met je ouders voor ze weer weg gaan ..
een dikke kus voor jullie daar,
lieve Rotterdamse groeten ,
Jasper en Dick

Anonymous said...

Lieve Roland,

Natuurlijk halen je ouders voldoening uit hun bezoek aan jou.
Ze hebben jou tenslotte weer in hun armen kunnen sluiten.
Ik hoop dat je ouders de zon mee naar huis nemen. Wij dromen vast van een hele mooie zomer.

Dikke kus, Patricia -x-

Gini said...

Hé lieverd! Ik hoop dat jullie hebben kunnen genieten van het bezoek van pa en ma. Als verrassing wacht ik ze vrijdagochtend op als ze aankomen. En voor Rick is/was het geweldig dat Bert op vakantie is geweest, beetje afleiding doet vaak wonderen :-)). Ik heb nu een weekje vrij dan dan nog 2 weken voor je verjaardag en wat mij betreft ben ik er bij!!!! :-))
Groeten en heel veel liefs.

Unknown said...

hi hi roland.....
,. en ik maar zeuren over uurtje boekhouding dat ik vandaag moet doen....waanzinnig hoe je het allemaal doet hoor !
we zijn helemaaaaaaal niet jalours op die zon hoor...
*( WEL DUS )
betreffende je ouders....iemand waarvan je houd...dat behoeft geen woorden ..je kijk in zijn/haar ogen en je komt thuis:-)) ik weet wel zeker dat je ouders hier ook zo over denken.


Grote knuffel uit amsterdam
Richard
cuts and curls

Anonymous said...

Hee broertje,
lekkere winter hier, ik heb deze week nog op de grote gracht geschaatst. Er waren maar 5 schaatsers, maar mooi ijs totdat een hevige sneeuwbui weer roet in het eten gooide. Ik kan dit jaar niet op wintersport, maar we hebben de olympische spelen nog om naat te kijken! Heb je die mooie opening (haha) gezien?
Groetjes aan iedereen, Jan.

dick said...

Hallo Roland,
We willen je als eerste hier feliciteren met je 44e verjaardag, we wensen je een fijne dag toe, morgen ,hoorde ik , wordt het 31 graden , dus mooi weer op je verjaardag.
Laat je maar lekker verwennen, een dikke kus van ons , ook aan Rick
Jasper en Dick

Anonymous said...

Dag Roland!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan...

Groetjes Jeroen en Cynthia

Anonymous said...

Lieve Roland,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! De temperatuur is hier iets omhoog gegaan maar zakt in de loop van de week alweer maar goed het is een goed begin haha.

Fijne dag.

Veel liefs, Patricia -x-

Anonymous said...

Lieve Roland,

Van harte gefeliciteerd lieverd, fijn dagje voor jullie!

Dikke kus Nicolette

Anonymous said...

Lieve Roland,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik had het plan om even langs te komen en je hoogstpersoonlijk te komen zoenen want ik zou vanwege mijn werk dan net in Kaapstad zijn, maar helaas, de nederlandse politiek is grillig en t wordt nog erger want de verwachting is dat t kabinet in Nederland zal sneuvelen, maar daar gaan jullie gelukkig geen last van hebben. Wel BVN kijken en in de gaten houden (kun je gelijk meeleven met de langdurige kou waar iedereen inmiddels enorm van baalt).
Zondag Rene weer uitgezwaaid, die is ook terug de kou in.
Roland, hou je taai en we maken het binnenkort goed, want er komt vast wel weer een politicus naar dit land de komende tijd.

Heel veel liefs van Annemarie en Simone

Anonymous said...

ohhhhhhhhhhhhh wat erg ben je verjaardag vergeten sorry.
Was vast niet zo leuk omdat ik het vergeten was natuurlijk , maar nog van harte natuurlijk hoop dat je stilletjes genoten hebt ??een extra dikke smakkerd uit Leusden
Lilian

dick said...

Hallo lieverd, alles goed daar...ik las in een magazine over Rick , we hebben er 1 gekregen van Roy , we hebben vreselijk moeten lachen , wat een lekker stuk..
ja je ziet , alles komt al is het met vertraging hier terecht..
Ik geloof dat jullie een waanzinnige zomer hebben , normaal zouden we het afgelopen weekend naar CT zijn gekomen , maar dit jaar even niet , we hebben een reis naar Florida geboekt , even een keer wat anders..
lieverd het gaat je goed, en graag , al is het maar een kort berichtje op je blog..we lezen het zo graag,
een dikke knuffel van ons
Jasper en Dick